Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges
7 de març 2011
Montjuïc i les torres de Puig i Cadafalch !!!
Les Quatre columnes de Montjuïc eren un monument, obra de l'arquitecte Puig i Cadafalch, construïdes l'any 1919 a on actualment hi ha la Font Màgica.
Pel seu simbolisme catalanista van ser enderrocades l'any 1928 per la dictadura de Primo de Rivera. Probablement el govern volia evitar la seva presència a l'Exposició Universal de 1929 que havia de tenir lloc a Montjuïc.
Les torres tenien una alçada de vint metres i en un principi havien de ser coronades per quatre victòries alades tot i que en la seva execució final només es van construir les quatre torres amb capitells d'estil jònic.
Ara, les tornem a tenir !!!
18 de maig 2010
12 de març 2010
7 de jul. 2008
º> La Pedrera
Una petita mostre d´un projecte d'Antoni Gaudí de 1905.
Edificada entre 1906 i 1910 per a la família Milà.
És un dels edificis residencials essencials de Gaudí i un dels més imaginatius de la història de l'arquitectura, aquesta obra és més una escultura que un edifici.
El terrat és d'una fantasia exuberant, les xemeneies amb formes que recorden guerrers, componen un bosc de figures que sorprèn per la seva varietat i el vanguardisme de les formes.
Espero us agradi !!!!!!!
8 de juny 2008
º> Barcelona des de l´aire !!!!
He tingut l’ocasió de veure Barcelona des de l’aire i m’ha resultat una experiència excepcional, que diferent es veuen les coses des de un altre perspectiva!!!!
Us convido a veure un petit recull del que he vist.
Us convido a veure un petit recull del que he vist.

El Camp Nou .............................................Castell de Montjuich

Word Trade Center........................................... Palau Sant Jordi
Sagrada Familia
25 de maig 2008
29 de març 2008
Bacelona als vostres peus !!!!
12 de gen. 2008
8 de des. 2007
22 de nov. 2007
8 de nov. 2007
2 de nov. 2007
31 d’oct. 2007
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
BENVINGUTS / BIENVENIDOS
Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.
Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.
Desitjo us agradi !!!!
Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.
Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.
Espero os gusten !!!!



















