Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Eivissa. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Eivissa. Mostrar tots els missatges

23 d’ag. 2009

TU, el sol!!!!




Quan et miro em fascines

m’endinses en un miratge deliciós,

fas que oblidi el que m’envolta

i gaudeixi dels teus honors,

Sento una forta atracció

per la teva llum càlida i suau,

que em transporta al final del dia

com en una gran nau.

Tot acaba i tot comença

un dia mes ha passat

però se que l’endemà

de nou estaràs al meu costat.

19 d’ag. 2009

Els altres colors de l´illa.






Parets blanques
parets pures
parets cuidades
i no eren brutes.

9 d’ag. 2009

Las Dalias




Un mercat amb una gran varietat de colors, formes i personatges, un lloc per pasar-hi una bona estona tot observant el teu entorn.
Es un lloc peculiar que em va atrapar.

2 d’ag. 2009

Vacances 1ª part.




Imatges pel record d’un estiu inoblidable,

que em faran reviure moments agradables.

Imatges que em duen sensacions

per la descoberta de nous racons.

Imatges de llocs amb molt de color

i de la terra i el mar he sentit l’olor.

Aquí teniu una petita mostra

de tot allò que he gaudit

Algú encerta d´on es tracta?

algú encerta el que he vist?

Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!