Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Egipte-06. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Egipte-06. Mostrar tots els missatges

11 de febr. 2011

Tahrir - El Caire -



Tota gran revolució política és una gran revolució moral.
Tota gran revolució moral suposa una gran revolució política.
Enrique Tierno Galván

28 de juny 2008

º> La ribera del Nil.


Ha de ser emocionant ser com el riu,
córrer pendent avall sense parar,
lliure i ple d´aigua a vessar
i sentir-se sempre viu

24 de juny 2008

º> L´altra cara de la moneda !!!


Seguretat ? ... higiene ? ... igualtat ? ...

M’alegra moltíssim que les fotos anteriors us agradessin, no obstant, no tot és bonic, la pobresa i la discriminació estan per tot arreu ......... tot i així, segur que estem d’acord, en que té un encant especial !!!!.

18 de juny 2008

º> Abu Simbel / Kom Ombo






Abu Simbel és el nom d'una petita ciutat d'Egipte que significa "la muntanya pura".


La ciutat dóna nom a un conjunt de dos temples egipcis que va ser salvat de les aigües del llac Nasser quan es va construir la presa d'Assuan, i reconstruït exactament pedra a pedra en un lloc proper més alt, amb suport internacional.


Els dos temples foren construïts per Ramses II i el primer porta el seu propi nom i el segon el de la seva dona Nefertiti (Nefertari). Van ser excavats directament als penya-segats de gres de la riba oest del riu Nil.


Kom Ombo ciutat d´Egipte, té dos temples construïts amb pedres de les pedreres de Hadjar Selseleh, properes a la ciutat. Un dels temples era dedicat a Apol·lo (Aroeres) i altres deitats locals especialment Sobek. Un petit temple al nord-oest era consagrat a Isis.

Son dos llocs espectaculars, us els recomano!!!!

22 de maig 2008

Les hamaques us esperen !!!!!!!!!

La solitud es maca quan tens amb qui compartir-la.

18 de maig 2008


Oh sol potent, qu´et fas notar quan ets present
i durant el dia m’acompanyes,
mes quan cau la nit i marxes
s’enfosqueix el meu entorn i et duc al pensament.

22 d’abr. 2008

Venda ambulant.


Venda ambulant al riu Nil.
Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!