El Delta del Ebre es un lloc que a mi m’impressiona, un lloc on es barregen un munt d’imatges totes elles diferents, vagis quan vagis hi troves quelcom que fa que ja no sigui com la vegada anterior, per un instant tens la sensació de no reconèixer el lloc perquè el Delta te moltes cares.
Us recomano el visiteu ¡!!!

