Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Macro. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Macro. Mostrar tots els missatges

13 d’abr. 2008

Passejant per Collserola !!!!!

- Cistus albidus -



Passejant per Collserola, he descobert aquesta flor i m’ha recordat l’època d’escola, doncs quan arribava la primavera fèiem flors amb paper pinotxo similars a questa, jo no sabia que la naturalesa també en feia !!!! vosaltres si?

12 d’abr. 2008

Color de primavera !!!!

Amb aquest color groc m´uneixo a la protesta d´Amnistia Internacional, pel genocidi del Sudan.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Groc

25 de febr. 2008


El passat… que es el passat?
una porta que s’ha tancat,
un ferro rovellat,
alguna cosa que ha caducat,
i un temps que ja ha acabat.


Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!