Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Natura. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Natura. Mostrar tots els missatges
3 de des. 2011
10 d’abr. 2010
25 de set. 2009
13 de des. 2008
Damunt el blanc !!!
Ressaltes entre el blanc sorgint de la natura
estàtic observes el que passa al teu volant
mes la teva tendresa i dolçor
fan que la teva presencia sigui pura
i res cobreixi el teu semblant.
estàtic observes el que passa al teu volant
mes la teva tendresa i dolçor
fan que la teva presencia sigui pura
i res cobreixi el teu semblant.
25 de nov. 2008
La tardor vol marxar !!!
15 d’oct. 2008
Qui no corra, vola !!!!
11 d’oct. 2008
Voldria volar !!!!

Ales son el que necessito per poder volar
ja que la naturalesa no me las va proporcionar,
ser lliure per decidir on anar
i de totes les normes poder escapar.
Conèixer móns que mai pugui oblidar
i moltes experiències acumular
gaudir de tot lo bonic que em pugui envoltar
i amb la meva mirada poder-ho captar.
ja que la naturalesa no me las va proporcionar,
ser lliure per decidir on anar
i de totes les normes poder escapar.
Conèixer móns que mai pugui oblidar
i moltes experiències acumular
gaudir de tot lo bonic que em pugui envoltar
i amb la meva mirada poder-ho captar.
(Voldria volar - M.TeReSa - 2008)
26 de nov. 2007
18 de nov. 2007
28 de set. 2007
ESPORT I NATURA
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
BENVINGUTS / BIENVENIDOS
Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.
Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.
Desitjo us agradi !!!!
Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.
Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.
Espero os gusten !!!!



















