Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Natura. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Natura. Mostrar tots els missatges

3 de des. 2011

10 d’abr. 2010

Erg Chebbi






He sentit el teu silenci
la pau hi he trobat
i tot gaudint de la teva llum
captivada he quedat.

25 de set. 2009

La papallona.



Volar...poder sentir l’aire als teus peus
posar rumb a llocs desconeguts
descobrir paratges preciosos
on rius i muntanyes sorgeixen de la terra
observar caus de bestioles de tota mena
i sentir-te sobre tot lliure, lliure sense fi
t’envejo papallona, t’envejo.

13 de des. 2008

Damunt el blanc !!!






Ressaltes entre el blanc sorgint de la natura
estàtic observes el que passa al teu volant
mes la teva tendresa i dolçor
fan que la teva presencia sigui pura
i res cobreixi el teu semblant.

25 de nov. 2008

La tardor vol marxar !!!





Sembla que la tardor ens vulgui deixar
i el fred ens vulgui atrapar
per això m’he donat pressa a mostrar
el que un dia els meus ulls van admirar.

15 d’oct. 2008

Qui no corra, vola !!!!


Emprendre el vol es el que mes costa
quan els altres no et deixen volar
mes el coratge i les ganes
em podran ajudar.

(Qui no corra, vola !!! - M.TeReSa - 2008)

11 d’oct. 2008

Voldria volar !!!!


Ales son el que necessito per poder volar
ja que la naturalesa no me las va proporcionar,
ser lliure per decidir on anar
i de totes les normes poder escapar.

Conèixer móns que mai pugui oblidar
i moltes experiències acumular
gaudir de tot lo bonic que em pugui envoltar
i amb la meva mirada poder-ho captar.

(Voldria volar - M.TeReSa - 2008)


28 de set. 2007

ESPORT I NATURA

Aquesta fotografia es feta per un amic, un bon esportista i amant de la natura, i de qui, tan aviat com tingui el seu blog, podreu gaudir dels seus treballs, que, pel que podeu veure, seràn de allò mes interesants..
Anim !!!!! no defalleixis, aixo es com anar en bici.
Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!