1 de maig 2011
20 de febr. 2011
13 de jul. 2008
Després de la pluja !!!!
12 de juny 2008
º> Ficant el nas !!!!
Observar de prop les flors i plantes, et transporta a un món on tot és diferent, les perspectives, les textures, les olors, tot canvia i em resulta fascinant. Des que vaig descobrir el macro, em crida l’atenció posar el nas dins les flors i captar els petits detalls. Avui he fet un petit recull que espero us agradi.
Una abraçada.
31 de maig 2008
Les quatre estacions.
http://www.edu365.cat/primaria/muds/natural/estacions/index.htm#
Primavera, es la estació de les flors
rebroten velles llavors
i els camps s’omplen d’olors.
Estiu, impera la calor
el dia es llarg i ple d’escalfor
i a l’ombra, es on s’està millor.
Tardor, els dies mes curts es fan
les fulles cauen de tan en tan
i els arbres es van despullant
Hivern, el fred fa presencia
les gelades en son l’essència
i ens tanquem a casa, amb paciència.
8 de maig 2008
La primavera que la sang altera !!!!
mes bonica del any,
en ella les flors rebroten
i llueixen als camps,
el dies també son mes llargs
i la conjunció de tot això,
ens fa sentir estranys,
sentim alegria, eufòria i llibertat
que mica en mica s’apodera del nostre estat.
gaudim dons de aquests moments
que la naturalesa ens dona,
dons es evident, que el temps no perdona
17 de febr. 2008
Esperant la primavera !!!!!.
14 d’oct. 2007
BENVINGUTS / BIENVENIDOS
Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.
Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.
Desitjo us agradi !!!!
Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.
Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.
Espero os gusten !!!!

















photoshop+copia.jpg)


