Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Turquia-07. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Turquia-07. Mostrar tots els missatges

17 de jul. 2008

Una ciutat fantasma !!!!


La Capadòcia és una regió de Turquia on es conserven formacions rocoses molt originals, úniques al món i que ens recorden un paisatge propi de la lluna. És un lloc encantador, espero us agradi i us cridi l'atenció, us ho recomano!!!!!

3 de jul. 2008

º> Miralls !!!!!



Pamukkale, vol dir castell de cotó. La naturalesa convertida en hàbil arquitecte, sobre un penya-segat fluvial de més de dos-cents metres d'altitud, eleva aquest grandiós decorat surrealista que no es troba cap altre d'igual a tot el món.

19 d’abr. 2008

Raig de sol !!!!

La nit cau als carrers d´Estambul, i res queda del frenètic ritme que envolta la ciutat,
la gent es recull, el bullici desapareix i el silenci fa presa, tot s´ha parat,
es una ciutat curiosa, plena de contrastos i sorprèn a tots els que l’han visitat.

6 de set. 2007

5 de set. 2007

Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!