Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Varis. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Varis. Mostrar tots els missatges

28 de jul. 2011

Bones vacances !!!!


Adéu a tots, fins aviat
marxen allà on el vent ens porti
on tinguem tranquil·litat
on no hi hagi horaris
on tot sigui novetat
on trobem pau i llibertat
i es que marxem amb aquesta preciositat.

20 de juny 2010

Sensaciò de llibertat !!!



Flors, llibertat, cançons, amor, inconformisme....

Les imatgers del passat,
d´un passat per recordar,
i que tot d´una pot tornar,
...... el cor em fan vibrar.

Les rodes de la llibertat,
els verds paratges per caminar,
els senders nous per explorar,
....... el cor em fan vibrar.

Per tota aquesta màgia em deixo embolcar !!!

11 de set. 2009

Imatges de la ciutat !!!!




Avui caminant per Barcelona, he captat imatges que m’han fet veure una perspectiva diferent del que poden ser les fotografies habituals i m’ha agradat l’experiència, espero que a vosaltres també us agradin.

petonssssssssssss


23 de maig 2009

2 anys amb tu.



Avui fa dos anys que et vaig començar,
tot semblava difícil i que es podia complicar,
mes quan miro enrere la feina realitzada
em sento orgullosa i compensada.

Hores de força dedicació m’has dut
i no ho considero pas un temps perdut,
amb tu he conegut gent fantàstica amb qui compartir
gent que m’ha fet en tot moment gaudir.

Fotografies, muntatges i escrits,
m’han fet companyia moltes nits,
ara et tinc una mica oblidat
mes prometo recuperar-te, tornar aviat.

Gracies blog amic, gracies per ser aquí
per les hores compartides amb mi
perquè m’has obert un nou camí.
i has estat portador del meu destí.

........................

23 d’abr. 2009

Feliç diada !!!!


Moltes felicitats a tots els que us dieu Jordi.
I feliç diada per a tots i totes.
Molts petonssssssssssssss
ssss

22 de des. 2008


Desitjo que aquestes festes us omplin d’alegria i sigueu feliços. Un petonassssssss
Deseo que estas fiestas os llenen de alegria y seais felices. Besossssssssss.

18 de des. 2008

Un mensaje para todos !!!!!

Mensaje recibido de un luchador incansable, defensor de causas dificiles y que os transmito porque va dirigido a todos.

"Quiero aprovechar tu gran blog, para desearos a ti y a todos los amigos de la foto, para desearos lo mejor de lo mejor, para estas fiestas y para todo el jodido año que entramos; Como no lo puedo hacer uno por uno, como os mereceis por falta de tiempo, permiteme que lo haga, desde tu punto de mira. mil besitos desde la Torre. ¡¡ BON NADAL !!..¡¡FELIZ NAVIDAD!! para todos. El fantasma del castillo.

20 d’oct. 2008

Dedicat a tots !!!!!

Agradezco a Juan Carlos el detalle que ha tenido en incluirme entre los 6 elegidos y digo eso porque la verdad es que resulta dificilísimo escoger solo ese numero de personas, puesto que a mi modo de ver todos/as lo merecéis así que espero que esto se expanda de manera que todos podamos tener nuestro reconocimiento bien merecido.

Las normas del premio son las siguientes:
1.- Enlazar a la persona que lo otorga (algo que ya está hecho)
2.- Enumerar 6 seis cosas sin importancia que nos hacen felices.
3.- Hacer constar las reglas.
4.- Elegir a seis personas para que continúen con el desafío.
5.- Avisarlos con un comentario en su blog.

Doncs be, les sis coses sense importància que em fan feliç son:


1.- Sentir a la cara l’aire fresc al mati, això em diu que estic ben viva.

2.- Rodejar-me de la gent que estimo i transmetre’ls bones vibracions.

3.- Sortir amb la càmera al coll en busca nous punts de mira.

4.- El que experimento quan veig que les meves fotos son del gust de tots vosaltres.

5.- Quedar-me a casa amb bona companyia quan fora cau una turmenta de cal deu !!!!.

6.- Poder aconseguir que sis de vosaltres us escalfeu el cap pensant en els vostres exemples, jijiji



Las personas a las que les otorgo el premio son:


- Assumpta (BLOG DE L´ASSUMPTA) per la teva originalitat en tot el que ens presentes al teu blog!!!.


- Sara (MOMENTOS DECISIVOS) por tu simpatia y por la forma que nos sonsacas nuestros pensamientos.


- M.Jesus (ZONA ILUMINADA) per haver-me ofert un munt de presents i pel teu blog ple d´fantasia i sensibilitat.


- Praxis (Fotografies D´en Praxis) per la teva sensibilitat a la hora de transmetre sentiments i per les imatges que els acompanya, mai se que es millor de les dues coses.


- Jan Puerta (Imagenes y Palabras) per ser com ets i perquè els teus escrits, junt amb les teves imatges, fan treballar la meva imaginació.


- Pep (EL DIAFRAGMA) per ser un fotògraf polivalent i dominar tots els àmbits.


Podeu estar segur que si pogués us relacionaria a tots, però les normes m’obliguen a parar aquí.
Petonnnnnnnnsssssssss

5 d’oct. 2008

Imatges de tardor !!!!


Espectaculars i boniiisimsss ......... us ho aseguro !!!!!

30 de set. 2008

La teva llum !!!

La teva llum es per mi font de vida que il·lumina les meves nits
m’agraden la teva mirada tènue i la teva especial escalfor,
només per gaudir de la teva presència jo seria capaç de no dormir,
no deixis lluna de donar-me llum a les nits fosques de la tardor
i quan el sol intenti posar-se al teu camí recorda que jo estaré aquí
esperant a que tornis a sortir.
(La teva llum !!!! - M.TeReSa - 2008)

28 de set. 2008

L´altra cara de la moneda !!!!!




Per acabar amb aquesta serie us presento l´altra cara de la moneda, jejeje

27 de set. 2008

Per peticiò !!!



A petició d’algunes fèmines, us presento alguns detalls que lluïen, espero us agradin !!!! jejeje No eren massa jovenets, així que no sigueu massa exigents a la hora de jutjar el seu aspecte.
Petonsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

24 de set. 2008

Rostres !!!!!




Avui, per variar us vull mostrar un recull d’expressions captades a un grup de musica escocès que va actuar a les festes de Tortosa.
No rieu nooo, ja m’agradaria veure-us a vosaltres tocant la gaita !!! jejeje
Petons a tots i gracies per les vostres visites. Us aprecio.

18 de set. 2008

Ombres al camí !!!!




No sempre el que desitges aconsegueixes,
no sempre el que et fa falta obtens,
no sempre el que et pot fer feliç arriba,
i quan tot això es produeix,
sorgeixen les ombres, però......
s’ha de fer conte enrere,
s’ha de tornar a començar,
s’ha de tornar a desitjar
i mai, absolutament mai desanimar.
(Ombres al camí - M.TeReSa - 2008)

27 d’ag. 2008

Ho vull compartir amb vosaltres !!!!!



La M.Jesus, amb la seva simpatia
m´ha concedit uns presents, tot just fa un dia.

Ara em toca fer-ho extensiu
així que espero els lluïu.

Per vosaltres :

20 d’ag. 2008

Per tu Sol, per tu !!!!


Dies de soledat, de pensaments i raonaments,
que feien que tot prengués un caire melangiós,
tan sols amb la teva presència van desaparèixer
i vas fer d’aquells minuts, un instant preciós.

Fou una tarda d’estiu molt especial
podia sentir l’aire fresc, la meva cara colpejar
mentre els meus ulls s’omplien d’imatges captivadores
impedint tot d’una, que et pogués enyorar

Amagat entre les branques perquè ningú no et veiés
volies que et busqués i em convidaves a jugar
més la teva escalfor i presencia
feien que no et pogués ignorar.

A tu sol potent, a tu sol ponent
que amb la teva lluminositat vas omplir el meu cor
acaronares els meus sentiments
i vas fer que desaparegués tot dolor.

D’aquell dia sempre tindré un bon record
vas omplir una gran buidor
em vas reviure moments somniats
dissipant-se de mi tota tristor.
(Per tu Sol, per tu - M.TeReSa - 2008)

1 d’ag. 2008

Fins aviat !!!!!!

Bé, doncs ja ha arribat el meu dia!!!!! Ara marxaré uns dies per a desconnectar de tot, la feina, els problemes, la rutina, les obligacions, per intentar fer quelcom diferent, sense presses, sense horaris, d’una manera relaxada, dins del que cap, al menys no amb el mateix neguit de tot l’any, per sort la calor ajuda en això !!!!!

Intentaré connectar de tant en tant per estar al dia dels vostres treballs però no us asseguro res doncs on vaig no tindré Internet i hauré de buscar alguna connexió wifi.

Seran poquets dies així que fins aviat.
Un petonasssssssssss
Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!