28 de jul. 2011
20 de juny 2011
20 de juny 2010
Sensaciò de llibertat !!!
16 de maig 2010
11 de set. 2009
23 de maig 2009
2 anys amb tu.

........................
23 d’abr. 2009
Feliç diada !!!!
22 de des. 2008
18 de des. 2008
Un mensaje para todos !!!!!
"Quiero aprovechar tu gran blog, para desearos a ti y a todos los amigos de la foto, para desearos lo mejor de lo mejor, para estas fiestas y para todo el jodido año que entramos; Como no lo puedo hacer uno por uno, como os mereceis por falta de tiempo, permiteme que lo haga, desde tu punto de mira. mil besitos desde la Torre. ¡¡ BON NADAL !!..¡¡FELIZ NAVIDAD!! para todos. El fantasma del castillo.
20 d’oct. 2008
Dedicat a tots !!!!!
Las normas del premio son las siguientes:
1.- Enlazar a la persona que lo otorga (algo que ya está hecho)
2.- Enumerar 6 seis cosas sin importancia que nos hacen felices.
3.- Hacer constar las reglas.
4.- Elegir a seis personas para que continúen con el desafío.
5.- Avisarlos con un comentario en su blog.
Doncs be, les sis coses sense importància que em fan feliç son:
1.- Sentir a la cara l’aire fresc al mati, això em diu que estic ben viva.
2.- Rodejar-me de la gent que estimo i transmetre’ls bones vibracions.
3.- Sortir amb la càmera al coll en busca nous punts de mira.
4.- El que experimento quan veig que les meves fotos son del gust de tots vosaltres.
5.- Quedar-me a casa amb bona companyia quan fora cau una turmenta de cal deu !!!!.
6.- Poder aconseguir que sis de vosaltres us escalfeu el cap pensant en els vostres exemples, jijiji
- Assumpta (BLOG DE L´ASSUMPTA) per la teva originalitat en tot el que ens presentes al teu blog!!!.
- Sara (MOMENTOS DECISIVOS) por tu simpatia y por la forma que nos sonsacas nuestros pensamientos.
- M.Jesus (ZONA ILUMINADA) per haver-me ofert un munt de presents i pel teu blog ple d´fantasia i sensibilitat.
- Praxis (Fotografies D´en Praxis) per la teva sensibilitat a la hora de transmetre sentiments i per les imatges que els acompanya, mai se que es millor de les dues coses.
- Jan Puerta (Imagenes y Palabras) per ser com ets i perquè els teus escrits, junt amb les teves imatges, fan treballar la meva imaginació.
- Pep (EL DIAFRAGMA) per ser un fotògraf polivalent i dominar tots els àmbits.
Podeu estar segur que si pogués us relacionaria a tots, però les normes m’obliguen a parar aquí.
Petonnnnnnnnsssssssss
5 d’oct. 2008
30 de set. 2008
La teva llum !!!
La teva llum es per mi font de vida que il·lumina les meves nitsm’agraden la teva mirada tènue i la teva especial escalfor,
només per gaudir de la teva presència jo seria capaç de no dormir,
no deixis lluna de donar-me llum a les nits fosques de la tardor
i quan el sol intenti posar-se al teu camí recorda que jo estaré aquí
esperant a que tornis a sortir.
28 de set. 2008
27 de set. 2008
Per peticiò !!!
A petició d’algunes fèmines, us presento alguns detalls que lluïen, espero us agradin !!!! jejeje No eren massa jovenets, així que no sigueu massa exigents a la hora de jutjar el seu aspecte.
Petonsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
24 de set. 2008
Rostres !!!!!
18 de set. 2008
Ombres al camí !!!!
no sempre el que et fa falta obtens,
no sempre el que et pot fer feliç arriba,
i quan tot això es produeix,
sorgeixen les ombres, però......
s’ha de fer conte enrere,
s’ha de tornar a començar,
s’ha de tornar a desitjar
i mai, absolutament mai desanimar.
27 d’ag. 2008
Ho vull compartir amb vosaltres !!!!!
20 d’ag. 2008
Per tu Sol, per tu !!!!

que feien que tot prengués un caire melangiós,
tan sols amb la teva presència van desaparèixer
i vas fer d’aquells minuts, un instant preciós.
Fou una tarda d’estiu molt especial
podia sentir l’aire fresc, la meva cara colpejar
mentre els meus ulls s’omplien d’imatges captivadores
impedint tot d’una, que et pogués enyorar
Amagat entre les branques perquè ningú no et veiés
volies que et busqués i em convidaves a jugar
més la teva escalfor i presencia
feien que no et pogués ignorar.
A tu sol potent, a tu sol ponent
que amb la teva lluminositat vas omplir el meu cor
acaronares els meus sentiments
i vas fer que desaparegués tot dolor.
D’aquell dia sempre tindré un bon record
vas omplir una gran buidor
em vas reviure moments somniats
dissipant-se de mi tota tristor.
1 d’ag. 2008
Fins aviat !!!!!!
Bé, doncs ja ha arribat el meu dia!!!!! Ara marxaré uns dies per a desconnectar de tot, la feina, els problemes, la rutina, les obligacions, per intentar fer quelcom diferent, sense presses, sense horaris, d’una manera relaxada, dins del que cap, al menys no amb el mateix neguit de tot l’any, per sort la calor ajuda en això !!!!!Intentaré connectar de tant en tant per estar al dia dels vostres treballs però no us asseguro res doncs on vaig no tindré Internet i hauré de buscar alguna connexió wifi.
Seran poquets dies així que fins aviat.
Un petonasssssssssss
27 de juny 2008
per ser especials i per agrair el estar aquí, compartint els meus treballs, així com deixar-me compartir els vostres.
Una abraçada !!!!!
Aigua - http://planetaigua.blogspot.com/
Baba - http://www.blogger.com/profile/16561857187436467453
Consuelo - http://consuelo-sesfotosquemagraden.blogspot.com/
Patricia - http://cuchitrilcl.blogspot.com/
Fantasmillo - http://torredembarra.blogspot.com/
Fab - http://postales-fuego-y-agua.blogspot.com/
Praxis - http://www.praxis-spad.blogspot.com/
Dolors - http://hora-baixa.blogspot.com/
Juan Carlos- http://altair-fotos.blogspot.com/
George - http://www.jve07.org/
Marcel.la - http://marcel-la.blogspot.com/
Maria Jesus - http://www.zonailuminada.blogspot.com/
Montse - http://montse-unamicadetot.blogspot.com/
Pep - http://eldiafragma.blogspot.com/
Robelfu - http://robelfu.blogspot.com/
Sara - http://sara-momentosdecisivos.blogspot.com/
Striper http://www.blogger.com/profile/05732049290314976562
BENVINGUTS / BIENVENIDOS
Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.
Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.
Desitjo us agradi !!!!
Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.
Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.
Espero os gusten !!!!





































