Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Espanya. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Espanya. Mostrar tots els missatges

18 de set. 2011

18 de jul. 2011

Un poble amb encant !!!



Albarracín, un poble de postal
carrers empedrats i cases originals,
plaçes amb poxades i molts fanals,
el varem recorre de baix a dalt.

4 de jul. 2011

Villafáfila !!!



Nius de coloms i camps de color verd
on les aus hi escampen el vol tot el dia
kilòmetres d’espai natural, on la vista es perd
un lloc on m’hi perdria.

9 de maig 2011

Miralls a la natura !!!





Miralls a la natura, que ens reflecteixen la seva grandiositat,
ens mostren els seus colors, aspecte i rugositat,
no he pogut resistir-me a la seva preciositat,
i aquí teniu una mostra del que he fotografiat.

25 d’abr. 2011

Tot una experiència !!!




Hay lugares en el mundo, que vale la pena visitar,
que aunque no estén cercanos, no debemos ignorar,
uno de ellos, lo acabamos de encontrar.
En ese lugar, de preciosos paisajes pudimos disfrutar,
montañas sublimes nos venían a encontrar,
y pantanos impresionantes pudimos fotografiar.
Incluso el sol entre nubes nos quiso acompañar,
pero lo mas importante de todo fue encontrar,
un grupo de personas que no podremos olvidar.
/
Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!