Les espurnes il·luminen la nit,
la foscor atrau als valents,
salten diables bons i dolents,
mentre el cor s’accelera al pit.
El fum i el foc els atrapen
l’aigua també fa presencia
embogits pels timbals salten
del perill no es té consciencia
Música, gresca i saltirons,
molta alegria i bon humor,
la gaudeixen grans i minyons
és una bona Festa Major.
(Nit de foc - M.TeReSa - 2008)










