Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sanaüja. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sanaüja. Mostrar tots els missatges

8 de set. 2008

Foc !!!!!!!



Les espurnes il·luminen la nit,
la foscor atrau als valents,
salten diables bons i dolents,
mentre el cor s’accelera al pit.

El fum i el foc els atrapen
l’aigua també fa presencia
embogits pels timbals salten
del perill no es té consciencia

Música, gresca i saltirons,
molta alegria i bon humor,
la gaudeixen grans i minyons
és una bona Festa Major.

(Nit de foc - M.TeReSa - 2008)

18 d’ag. 2008

Ja soc aquí !!!!!


Sanaüja, un poble de la comarca de la Segarra, un lloc tranquil, un lloc per pensar, per reflexionar, aquest any res espectacular, res original, han estat unes vacances de relax, de concentració, de meditar tot allò que vull fer en endavant, per pensar i valorar moltes coses i per arribar a conclusions, en definitiva molt profitoses.

Això que us mostro es el “castell” de la població, bé el que queda , però tot i així, prou fotogènic.

Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!