El carrer es un gran aparador on poder observar.
m’agrada distreure’m i la gent admirar.
Observo el que succeeix al meu voltant
i gaudeixo de tot, trobant el seu encant.
Us convido doncs a que ho experimenteu
i veureu quantes coses bones trobareu.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La gent. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La gent. Mostrar tots els missatges
3 de juny 2008
Gent del carrer !!!!
27 de nov. 2007
26 d’oct. 2007
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
BENVINGUTS / BIENVENIDOS
Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.
Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.
Desitjo us agradi !!!!
Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.
Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.
Espero os gusten !!!!





bis.jpg)
bis.jpg)





