Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La gent. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris La gent. Mostrar tots els missatges

3 de juny 2008

Gent del carrer !!!!



El carrer es un gran aparador on poder observar.
m’agrada distreure’m i la gent admirar.

Observo el que succeeix al meu voltant
i gaudeixo de tot, trobant el seu encant.

Us convido doncs a que ho experimenteu
i veureu quantes coses bones trobareu.

Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!