Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fonts del llobregat. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fonts del llobregat. Mostrar tots els missatges

11 de març 2009

Una salutaciò !!


Hola amics !!!! He passat per aquí per saludar-vos, porto una temporada una mica atapaïda que no em permet estar amb vosaltres, encara que de tant en tant miro les vostres fotografies (des de la feina, jeje) però no em dóna temps a fer comentaris, demano disculpes.
Us envio una abraçada i us animo a no deixar de fer-ho doncs després es troba a faltar.
Petonssssssssssss
Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!