Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sant Cugat. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sant Cugat. Mostrar tots els missatges

24 de febr. 2008

Nit de boira.
















Ets fum, ets transparència,
apareixes i desapareixes,
amb molta freqüència.

Ets com la boira espessa,
que cobreix la nit,
i que per marxar, no te mai pressa.

Quina buidor quan has fugit
però m’he dit a mi mateixa,
que ho recordaré quan sigui al llit.

20 de gen. 2008

Els tres tombs.

La festa dels Tres Tombs consiteix en una desfilada de cavalleries, en totes les seves modalitats, que es realitza amb motiu de la festa de Sant Antoni Abad, patró dels animals.
Hi participen carros de transport, carruatges de passeig i grups de cavallers lluint les millors gales amb tot de personatges que recorden els antics treballadors del gremi: sagals, matalots, caps de quadra, i manescals.
Amb representació de les hipicas mes populars de la ciutat.
Palla, sacs de gra, fruita, sarments, botes de vi, fogots, llenya, portadores, ... càrregues ben carregades als carros com feien abans.

20 d’oct. 2007

Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!