ella m’inspira i em fan sentir
les teves formes i els teus relleus
em fan sospirar i gaudir.
Oh, núvol de cotó blanc
capritxos i ple de dolçor
de calidesa constant com la del sol
cobreix-me amb el teu mantell d’escalfor.
Cau el dia per l’horitzó,
dient adéu a una jornada
tot s’esvaeix menys els records
records d’una tarda passada.
Tots ells els duré al meu cor
fidels m’acompanyaran de nit
serà com reviure de nou
les hores viscudes amb delit.
(Cau la nit - - M.TeReSa - 2008)


Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.
Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.
Desitjo us agradi !!!!
Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.
Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.
Espero os gusten !!!!