Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris El cel. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris El cel. Mostrar tots els missatges

12 de gen. 2009

Mirant cap el cel !!!!





M’agrada mirar el cel, i trobar la teva llum
ella m’inspira i em fan sentir
les teves formes i els teus relleus
em fan sospirar i gaudir.

Oh, núvol de cotó blanc
capritxos i ple de dolçor
de calidesa constant com la del sol
cobreix-me amb el teu mantell d’escalfor.

29 de nov. 2008

Lesperit sem omple al veure’t i sentir-te a prop meu
tu cel que m’envoltes amb el teu mantell
que protegeixes els meus sentiments
que em dones calma i serenor
no deixis d’estar mai allà on ets
no marxis al infinit, perquè així quan et busqui
pugui trobar de nou aquesta pau que em transmets.

1 de nov. 2008

Cau la nit !!!

Perdoneu la manca de comentaris per la meva part, però es que duc una temporada bastant angoixant que m’impedeix concentrar-me en els blogs, us prometo tornar a ser assídua tan aviat com resolgui algunes qüestions.Ara aprofito per enviar-vos una forta abraçada i molts petonssssssssssss

1 de set. 2008

Bona nit i tapat !!!!!

Cau el dia per l’horitzó,
dient adéu a una jornada
tot s’esvaeix menys els records
records d’una tarda passada.

Tots ells els duré al meu cor
fidels m’acompanyaran de nit
serà com reviure de nou
les hores viscudes amb delit.

(Cau la nit - - M.TeReSa - 2008)

5 de juny 2008

º> Des del meu observatori !!!!





Miro al cel i busco un àngel confident
un àngel que m’escolti en moments de tristor
un àngel a qui explicar la meva felicitat i alegria
un àngel a qui poder fer arribar els meus sentiments
un àngel que m’acompanyi cada dia.

On ets ???

25 d’abr. 2008

Chemtrails a Barcelona ??????




Com observadora del cel, no deixo de sorprendrem per aquest estrany fet....... fenomen fortuït ? provocat ??? .... mai ho sabrem !!!!! http://es.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

24 de març 2008

Cau la nit a La Segarra


Cau la nit suau i càlida
color de nit ardent
sota un groc roent
transmeten una pau plàcida

Cau la tarda desde la oficina.


Ja es l’hora de plegar
la tarda per l’horitzó s’amaga
i no puc menys que admirar
els colors que propaga.

20 de març 2008

La lluna

Lluna de tarda, que observes al teu voltant
lluna valenta, que em busques a cada instant

Jo t’observo amb admiració
doncs em dones una gran motivació

La teva llum quan il·lumina la nit
em renova sempre l´ esperit

Es per mi molt important
que no deixis d’aparèixer a cada instant

28 de des. 2007

Serra de Collserola



Cau la nit i tot s’esvaeix
cau la nit i tot desapareix,
tan sols tu sol potent
de nit al meu cor seràs present,
i quan em vingui la melangia ,
pensaré en el nou dia.
Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!