Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montjuich. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Montjuich. Mostrar tots els missatges

24 d’ag. 2008

Tot observant al meu voltant !!!!



Avui he volgut fer un petit recull de diferents racons de la muntanya de Montjuich.
Espero us agradin!!!!!
.................
Vull que em transportis al més enllà
amb la teva calidesa
Ets la meva nau de la felicitat
corre, que tinc pressa
Els teus braços són com onatges
que m’ajuden a nedar
Els teus ulls vigilen
que no em pugui ofegar
Una escala empinada,
jo hi vull pujar
És una escala daurada
on per fi et podré trobar
El temps tot ho arregla
creuaré el passadís sense por.
Amb el cor ple d’alegria
ja que m’espera el millor.
(Tot observant - M.TeReSa - 2008)
Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!

BENVINGUTS / BIENVENIDOS

Hola amics, benvinguts a la finestra virtual.

Des d´aquí intentaré fer constar amb imatges, diferents punts de mira i observacions del nostre entorn, perquè per molts de nosaltres i degut al ritme de vida que portem, aquests petits detalls ens passen per alt.

Desitjo us agradi !!!!

Hola amigos, bienvenidos a esta ventana virtual.

Desde aquí intentaré plasmar mediante imagenes, diferentes puntos de mira y observaciones
de nuestro entorno, porque para muchos de nosotros y debido al ritmo de vida que
llevamos, estos pequeños detalles nos pasan desapercibidos.



Espero os gusten !!!!